26 Eylül 2013 Perşembe

TEMİZLİK TAKINTISI!

Şöyle evine gittiğinde her daim misafir ağırlayabilecek, derli , toplu, düzenli ,mutfak fayansları pırıl pırıl , musluklarında kireç artığını bırakın su lekesi dahi yok , tam takır şam şakır heme bakımlı kadınlarda hiç haz etmiyorum biline!
Özellikle çalışmaya başladığımdan beri sanki akşam 5te bütün enerjim tükeniyor ve gözümün önünde yatak hayali eve koşuyorum. Ne ev , ne yemek , ne temizlik , ne ütü...
Hal böyleyken Bu şam şakır kadına iki çif lafım var!
E be kadın insan değilmisin yat dinlen gecenin 5 ine kadar ütü yaptın noldu madalyamı taktılar?
Her tuvaletten çıkanın arkasına tuvaleti kontrol etmesen olmuyor mu kimsenin temizlik alışkanlığı yok mudur? Ha tabi insanlar ellerini yıkadıktan sonra musluğun üzerini tuvalet kağıdıyla kurulamayı akıl edemeyebilir değil mi?
Yaşlandığında menüsküs olacağın garanti artık da,yataklara düşersen kocan 'pek sevgili karıcım bizim için didindi o yüzden erken çöktü' mü diyecek sanıyorsun.Malesef erkeklerde öyle bir minnet duygusu yok. Benden söylemesi kendini kandırma.
Saldım çayıra mevlam kayıra yaşamaktan bahsetmiyorum ama insan biraz rahat olmalı.
Takıntılı insanları ANLAMADIM ve ANLAYAMAYACAĞIM!
İş başa düştü kızım bak anandan hayır yok bari sen temizle evi:)

1 yorum:

  1. takıntılı değil ruh hastası kadınlar bunlar.bir tanesi ne yazık ki eşim oluyor.evlenmeden önce kesinlikle böyle bir rahatsızlığı olduğunu bilmiyordum,bilsem bırakın evlenmeyi selam bile vermezdim.
    eve misafir gelmesi onun için kriz sebebidir, misafir geldi mi evi dip bucak temizleyip şartlar. oturduğu yerleri bastığı yerleri elinde bez ile siler.onun yüzünden artık evimize misafir bile gelmiyor.bu rahatsızlığının benzeri annesinde de var.
    kapı eşiğine basanlara veya akla gelebilecek her tür şeyde evin şartı şurtu kaçtı diye sinir krizleri geçirir. yatakta yatılan eşofmanla salonda koltukta oturulmaz, dışarıdan gelinen kıyafetle salonda oturulmaz vs vs. ben kendimi titiz sanırdım ama eşimi gördükten sonra pis bir adam olduğuma ikna oldum. ve bu huyundan nefret ediyorum, boşanma sebeplerimden biri olacak gibi görülüyor. küçük bir bebeğimiz var,onun da hayatını nasıl karartacak sabırla bekliyorum.mikrop kapacak diye kendi babasının kucağına bile bebeği vermiyor.

    YanıtlaSil