20 Mayıs 2013 Pazartesi

N.Ö-N.S(NİLden önce-NİLden sonra)

Hayatımızda an be an çok şeyin değiştiği kesin.Hele ki beklenmedik bir anda küçücük bir canlı dahil olmuşsa.Değişiklikliklere adapte olmak çok zamanımızı aldı açıkçası.Koskocaman 1 yıl:)
Şimdi keyif alma zamanı:)
Kızım doğalı tam bir yıl oldu ve ben bu zaman zarfında büyüdüm.
Hani herkes söyler ya kucağıma aldığımda dünyam değişti diye gerçekten öyle oldu.
Dünyam değişti çünkü;
Bana muhtaç küçücük bir bebek,temizlenmeyi bekleyen koca bir ev,akşam geldiğinde doyurulmayı bekleyen bir adam sahibiydim artık...
Bütün bunlar kimi zaman çok zor geldi.Bu kadar rahatlığa alışmış biri için saat kurup bebek emzirmek yada püf püf her gün banyo tuvalet ovalamak çok zor gerçekten.Bende öyle yapmamaya karar verdim:)
Saldım çayıra mevlam kayıra olmasa da yakın bi modda büyüyor Nil:)
Yemek saatlerimiz uyku saatlerimiz yok bizim.Ne zaman acıkırsa o zaman yediriyorum ne zaman uykusu gelirse o zaman kendisi uyuyor zaten.İlk aylarda kitap anne olmaya çalışmakla ne kadar hata ettiğimi şimdi daha iyi anlıyorum.Şimdi ikimizde mutluyuz:)
Benim yaptığım doğru bunu yapın diye kimseye demem.Biz bize uygun şekli bulduk ve ben her ailenin başka başka yaşam şekilleri olduğuna inananlardanım.Kimsede beni ayıplamasın ,bu demek değilki kızım bakımsız yada evim pis:)
Öyle olsa bile kime ne:)))


2 yorum:

  1. çok güzel :) kitap anne olmaya çalışmak derken ne kastediyorsun biraz açabilirmisin:)?

    YanıtlaSil
  2. hmm hemen açayım:)
    iki saatte bir mutlaka bebeği doyurmak,bebek yüz üstü yatmaz aman ani bebek ölümü sırt üstü yatsın(ki Diynes yüzüstü uyuyan bi çocuktu ve biz resmen iki ay ona eziyet ettik)iki günde bir mutlaka banyo yaptırmalı vs...
    ben artık takılmıyorum bu zaman kavramına;)

    YanıtlaSil