19 Ağustos 2013 Pazartesi

EV YAPIMI PİZZAAAA

Çocuk olduktan sonra insan dışarıdan yemek söylemeye çekiniyor ama pizzada vazgeçilecek bir şey değil:)
Biz de ev yapımı pizzayı menümüze kattık

Hamuru için:
2 su bardağı yoğurt
1/2 su bardağı süt
1 su bardağı zeytin yağı
3 paket hamur kabartma tozu
Aldığı kadar un

Yumuşak bir hamur olacak.tüm malzemeleri katıp 1/4 su bardağı sıvı yağı ayırdım.Hamur kıvama yaklaştıktan sonra ilave ettim.Böylece piştikten sonra direk ekmek gibi bir görüntü yerine daha kat kat katmerli bir görüntü elde ettim.

Sosu:

3 tane domates
1 kaşık salça ( renk vermesi için eğer domateslerin rengi yeterse koymaya gerek yok)
1 tatlı kaşığı kekik
1 tatlı kaşığı tuz
bir çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı kırmızı biber
1 çay kaşığı kara biber
(baharatlar isteğe göre çeşitlendirilebilir)





Domatesleri rendeleyip baharatları karıştırdım.Yumurta fırçasıyla üzerine eşit miktarda yaydım .


Önce kaşar rendesi
Sonra sucuklar
mısır
VEEE PİZZAMIZ HARIZ:)
AFİYET OLSUN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder