20 Ağustos 2013 Salı

ÖZLEDİMMMM....

Deliksiz uykuyu , telaşsız yemeyi , telefonuma bakmadan (acil bir şey olur da çocuğu bıraktığım kişi arar mı diye) gezmeyi özledim...
Kız kıza dışarı çıkmayı , eve gideceğim saati uyku saatine göre hesaplamadan gönlümce sohbet edebilmeyi , süte geçer mi kaygısı olmadan istediğimi içebilmeyi özledim...
Uzun yolculuk yapmayı , kulaklıklarımı takıp (çocuk ağlarda duymazsam kaygısı olmadan) müzik dinlemeyi , başımı cama yaslayıp boş boş bakmayı özledim...
Evin sessizliğini , kitap okurken uyuyakalmayı özledim...
Program yaparken (çocuğu kime bırakırım kaç saat bırakabilirim kaygısı olmadan) hemen karar verebilmeyi  , aklıma estiğinde tek başıma çıkıp avare avare dolaşmayı özledim...
Dağa tırmanmayı , güneşin batışını seyretmeyi , ufuk çizgisine kadar yüzmeyi özledim...
Anne olmadan anlaşılabilecek şeyler değil bunlar (bende anne olmadan anlamazdım).
Meleğim büyürken bizim dünyamız küçülüyor.Tek umudum biraz büyüdükten sonra bunları beraber yapabilecek olmamız...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder