4 Ağustos 2013 Pazar

İştahsız bebek anneleri

Biz üç kardeşiz. Annem abim ek gıdaya geçtiği dönemde çok zorlanmış. çok iştahsızmış. Ne yapsa olmamış ve bu böyle devam etmiş. Ben ve kardeşimde sanırım artık biraz daha tecrübeli olduğu için 6 ayı beklemeden ek gıdaya başlamış ve kendisinin deyimiyle ne bulduysa vermiş.Bu gün olmuş bende kardeşimde ne yemek seçeriz çok şükür dene zayıfız:)
Abime gelince:
şu an 29 yaşında . Hala her yemeği yemez ve annem hala onun peşinde yemek gezdirir.
Geçen gün annemle şöyle bir konşma geçti (aynen aktarıyorum):
(Süt kaynatıldı üzerinde biriken kaymağı topluyor annem)
A:İyi oldu bu bak Ulaş bunu sorunsuz yer
B:(önce Nilden bahsediyor da ağız alışkanlığı Ulaş dedi sandım) kim????
A:Ulaş!
B:Anne adam 29 yaşına geldi hala onu sorunsuz yiyor bunu sorunlu yiyor diye kendine dert mi ediyorsun?
A:Yemek yemeye başladığından beri her şeyi peşinde koşturduğum için ve hiç bir şeyi iştahlı yediğini görmediğim için içimde ukte kaldı napıyım!!!
B:!!!!!!
EEEEEEE düşünüyorum da benim kızımda bu tarife uyan çocukların ne yazık ki %80inin kaplayan kesimde...
Demek ki Nil 30 yaşına gelse de ben hala kaşık elimde peşinde olacağım...
Buna kendimi hazırlasam iyi olacak!Ve tabi ki tüm iştahsız bebek anneleri....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder