20 Ekim 2013 Pazar

KAVUŞMA...


1 ay bana 1 asır geldi yavrumdan ayrı. Kokusu bakışı gülüşü güzel kuzum.
Gece 1:30 da eve geldiğimde dayanamamış uyumuş. Kapı açılır açılmaz yanına koştum. Melek kızım nasılda masum uyuyor. Saçlarını okşadım. Uyanır gibi olunca kucağıma aldım. Hafif gözlerini açtı beni görünce başını bana yasladı içine alamaya alamaya nasıl ağlamaya başladı... Yavrum... Evladım benim...
O ağladı , ben ağladım.Ben ağladım , annem ağladı. Biraz kendine gelince kucağıma oturdu. Sesi boğazında düğümlenmiş ''aayyy'' dedi yüzümü okşayarak. O boğazında düğümlenen ses benim boğazıma kaya oldu oturdu kaldı. Kollarımın arasına aldım, sardım , sarıldım , öptüm , kokladım , doyamadım...
Küçücük bedenindeki büyük özlem beni bitirdi. Arada başını kaldırıp gözümün içine bakarak 'anne' dedi sonra tekrar yasladı.
Ne kadar sarılsam da sanki yetmedi bir türlü doyamadım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder