20 Mayıs 2013 Pazartesi

ÜTÜ MASASININ ELEMİ,SÜPÜRGENİN KEDERİ...

Bu günlerde sıkça neden eşyalara adil davranmadığımızı düşünür oldum.Mesela buzdolabı püfür püfür yerinde gerinirken yada çamaşır makinesi neden bir ütü masasını saklama gereği duyuyoruz acep?
Aynı şey süpürge içinde geçerli tabi ki!Neden onlara da bir yere verip gardrop köşelerinden kurtarmıyoruz?
Ayıp mı ki ütü masasının ortalarda durması?
Hatırlıyorum da eskiden ananem o köşede kimsenin görmediği süpürgenin üzerine dantel örterdi:)geçen gün üzerinin tozlandığını gördüğümde demek bunun içinmiş demekten kendimi alamadım...
Neyse aslında eşyaların yeri falan değil konumuz.Sabah ütü masasını çıkarırken yine elimi duvara sürttüm ve derdim canımın yankısıdır a dostlarrrr:(

2 yorum:

  1. hhaaaha :) ilahi. fotoğraf eklense gösterirdim benim evde ütü masası salonun baştacıdır hep açık durur ortada ,tabi ütüleneceklerde üstünde:)) ama bebekten beri bu böyle

    YanıtlaSil
  2. Bende dünden sonra oturma odasını taçlandırdım:)

    YanıtlaSil